Låååååångfredag

Så tråkig dag...
Man får inte göra något som är roligt... Bara sitta och ha tråkigt en hel dag...

Men, vi hoppade över den delen av traditioner och hade lite skoj ändå.
Jag gjorde en fotoutmaning för de stora barnen. De fick fem ord: gräs, tak, blad, däck och ben och sen fick de ta bilder med digkameran som var förknippade med dessa ord. De fick en timme på sej och gud va kul det var att se dem tänka till och bli lite kreativa...
Bilderna bedömdes sen av mej och jag utnämde den roligaste, vackraste, smartaste och fulaste i varje kategori.
Jag lovar att det kommer ett smakprov här på sidan snart.
 
Nu ska vi röja lite i köket och sen ska det bakas nötkakor eftersom Joel ska sälja kakor till klassresan imorgon. Sen blir det väl lite matlagning också innan vi kastar oss i soffan och tittar på sista avsnittet av Så ska det låta.

Glöm inte att titta på gårdagens inlägg. Jag har kompletterat med bilder ifrån vårt besök i Växjö.

Ta hand om varandra och ha TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0